Klantendienst

Voor ons is het erg belangrijk dat u na de aankoop van een hottub of sauna bij Welvaere zorgeloos kunt ontspannen en genieten. Wij zorgen er dan ook graag voor dat eventuele mankementen snel worden verholpen. Om misverstanden te voorkomen maken wij altijd duidelijke afspraken en vragen we u om de algemene voorwaarde goed door te nemen.

De overeenkomst die wij maken over het betreffende product en de leveren middelen kunt u duidelijk terug vinden op de factuur en offerte die u van ons krijgt. Na het tekenen van de offerte gaat u akkoord met de factuur, offerte en algemene voorwaarde.

Is er een probleem omtrent uw aankoop bij ons? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij lossen de problemen namelijk graag met u op. Wij willen namelijk graag dat iedereen tevreden is met zijn of haar aankoop bij Welvaere.

welvaere showroom experience center

Klacht of probleem melden

Een probleem of klacht kunt u gemakkelijk melden via onderstaande formulieren. Om snel een passende oplossing te kunnen bieden, vragen wij het volgende:

  1. Vermeld duidelijk uw eigen gegevens en uw factuurnummer;
  2. Beschrijf het probleem zo uitgebreid mogelijk;
  3. Stuur altijd meerdere foto’s of filmpjes mee. Op die manier krijgen wij een zo duidelijk mogelijk beeld van het probleem.

 

Wij streven altijd om binnen 48 uur op werkdagen een inhoudelijke reactie terug te kunnen sturen.